Kolejna grupa, z którą się spotykam to kobiety w ciąży. Jeżeli znajdujesz się w tym wyjątkowym czasie, serdecznie polecam regularne uczęszczanie na zajęcia pod okiem specjalisty.

WAŻNE! Ćwiczenia możesz rozpocząć w 13 tygodniu ciąży, po konsultacji z lekarzem i uzyskaniu jego zgody.

Teraz zmienia się Twoje ciało, miewasz zmienne nastroje, obawiasz się przyszłości. To normalne. Joga prenatalna pomoże Ci zrozumieć zachodzące zmiany i zaakceptować je.

Dowiesz się jak stosować w praktyce sztukę relaksacji, a spokój i równowaga są Tobie i Twojemu maluszkowi potrzebne przez cały okres ciąży.

Zależy mi byś nauczyła się świadomości swojego ciała oraz pogłębiała fizyczny i bardziej subtelny kontakt ze swoim dzieckiem na poziomie emocjonalnym, byś mogła maksymalnie wykorzystać ten wyjątkowy czas.

Techniki, których Cię nauczę pozwolą złagodzić odczucie zmęczenia, jakie pojawi się podczas porodu, zanim jeszcze stanie się ono naprawdę obezwładniające. Będziesz umiała zadbać o rytm oddechu i zobaczysz jak niezbędna jest umiejętność koncentracji. Poród, jeśli Twoje ciało odpowiednio przygotujesz, poprzez wzmocnienie i uelastycznienie odpowiednich mięśni i ścięgien, przebiega szybciej oraz sprawniej powraca ono do formy.

Ponadto zajęcia pozwolą Ci na płynne przejście w nowy etap życia, który Cię czeka i poznasz kobiety cieszące się tym wyjątkowym stanem tak jak Ty.

Skontaktuj się ze mną.

 

 

_DSC1128_1

Zapraszam

Kazimiera Prusko

_DSC1128_1

Zapraszam

Kazimiera Prusko