Joga dla mamy z dzieckiem od 2 do 24 miesiąca.

Po urodzeniu dziecka dobry nawyk praktykowania ćwiczeń utrzyma Cię w zdrowiu, pomoże Ci odnaleźć się w nowej sytuacji. Joga stanie się dla Ciebie źródłem siły, szybko wrócisz do formy.

W tym czasie  ze względu na buzujące hormony możesz odczuwać przytłoczenie, zdenerwowanie, zagubienie. Opieka nad noworodkiem  jest bardzo wymagająca, więc możesz przeżywać uczucie utraty samej siebie, zajęcia pomogą odprężyć się, poradzić sobie ze zmęczeniem i stresem.

Kiedy rozpocząć?

Po naturalnym porodzie należy odczekać z rozpoczęciem ćwiczeń trzy, cztery tygodnie. W przypadku cesarskiego cięcia dopiero po sześciu tygodniach. Warunkiem jest zgoda Twojego lekarza.

Czego możesz się spodziewać na zajęciach jogi z dzieckiem?

Interakcja, komunikacja, dotyki, zabawa, asany pomogą Ci wrócić do formy i utrzymać kondycję i równocześnie będziesz budować więź ze swoim dzieckiem, które nie będzie tylko leżeć obok Ciebie, gdy będziesz ćwiczyć, będziecie blisko siebie: położysz maluszka na swoim brzuchu czy udach, będziesz go trzymać, podnosić, całować, a nawet wspólnie z nim wykonywać asany.  Joga razem z maluszkiem buduje niewerbalną nić komunikacyjną i zwiększa tę szczególną radość dzielenia się z nim odkrywaniem świata.

Jak się przygotować do zajęć jogi z dzieckiem?

  • Ubierz dziecku wygodne ubranko, stosowne do pory roku i temperatury w pomieszczeniu,
  • Weź ze sobą ręcznik lub kocyk.

 

Zapisz Was na pierwsze zajęcia :)

Zapraszam

Kazimiera Prusko

_DSC1128_1

Zapraszam

Kazimiera Prusko

_DSC1128_1

Zapraszam

Kazimiera Prusko